Άρθρα

Στη Βουλή το θέμα των συγκοινωνιών του Αλίμου

Στη Βουλή το θέμα των συγκοινωνιών του Αλίμου

Νέα τροπή λαμβάνει το θέμα των συγκοινωνιών στον Άλιμο. Το μεγάλο πρόβλημα των συγκοινωνιών που, αντί να εξυπηρετεί, ταλαιπωρεί τους δημότες του Δήμου Αλίμου μπήκε στο στόχαστρο του συνδυασμού ΑΛΙΜΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και του επικεφαλής Νίκου Τσαμπαρλή.

             

 

 


Με μία συντονισμένη και σωστά μεθοδευμένη προσπάθεια , προσπάθεια η οποία ξεκίνησε με την οργάνωση από τον συνδυασμό ανοικτής συζήτησης  με όλους τους φορείς  του Δήμου και συνεχίστηκε με αλλεπάλληλες επισκέψεις και συναντήσεις με στελέχη του ΟΑΣΑ, κορυφώθηκε με την πρόσφατη κατάθεση ερώτησης στην Βουλή από την Βουλευτή Β’ Αθηνών κ. Άννα Καραμανλή.

Πλέον το θέμα των συγκοινωνιών του Αλίμου έχει τεθεί στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο και έχει ανοίξει σε βαθμό που επιτρέπει την αισιοδοξία ότι η προσπάθεια αυτή θα αποφέρει κάτι. Είναι θετικό ότι στον Άλιμο η μειοψηφία δεν περιορίζεται στην στείρα κριτική, αλλά παίρνει πρωτοβουλίες προς την πλευρά της επίλυσης τόσο σοβαρών προβλημάτων της καθημερινότητας.

Η Βουλευτής στην ερώτηση της αναφέρεται ειδικά στο πρόβλημα των συγκοινωνιών στον Άλιμο και στις προσπάθειες της μειοψηφίας για την επίλυση του θέματος, ζητώντας απαντήσεις αλλά και ουσιαστικές βελτιώσεις.


 

Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης :

 

                         

ΑΝΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

Βουλευτής Β’ Αθηνών – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

Της Βουλευτή Β’ Αθηνών κ. Άννας Καραμανλή

Προς: Τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

ΘΕΜΑ: «Συγκοινωνιακή σύνδεση του Αλίμου με τον νέο σταθμό του Μετρό στον Άλιμο»

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Στις 26 Ιουλίου παραδόθηκαν στο κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί του Μετρό στα Νότια προάστια. Αναμφίβολα οι επεκτάσεις του Μετρό θα διευκολύνουν την καθημερινή μετακίνηση όλο και περισσότερων πολιτών του λεκανοπεδίου και θα αλλάξουν την καθημερινότητα χιλιάδων κατοίκων των Νοτίων Προαστίων.

Ο σωστός συγκοινωνιακός σχεδιασμός των περιοχών που βρίσκονται κοντά στους νέους σταθμούς, παρόλα αυτά, είναι απαραίτητος προκειμένου οι πολίτες των παραπάνω περιοχών να επωφεληθούν στην πράξη.

Με την λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό ανακοινώθηκαν και οι νέες λεωφορειακές γραμμές που θα εξυπηρετούν τους δημότες των γύρω περιοχών. Δυστυχώς όμως ο νέος σχεδιασμός των λεωφορειακών γραμμών δεν αποδεικνύεται πάντα σωστός. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Άλιμος όπου ο νέος σχεδιασμός δεν συνδέει όλες τις περιοχές του δήμου με τον νέο σταθμό.

Η έλλειψη αυτή απασχολεί τους κατοίκους και έχει επισημανθεί από την αντιπολίτευση του δήμου, η οποία έχει ζητήσει την επαναχάραξη των λεωφορειακών γραμμών. Είναι ανάγκη να επανεξεταστεί συνολικά και να βελτιωθεί κατά το δυνατόν ο συγκοινωνιακός χάρτης της περιοχής ώστε οι λεωφορειακές γραμμές του Αλίμου να συνδέουν τους νέους σταθμούς του Μετρό με το παραλιακό μέτωπο και το Τραμ, καθώς και υπολοίπων περιοχών του δήμου (πχ Κυθηρίων ή μεταξύ Καλαμακίου και Φαλήρου).

Επιπλέον των παραπάνω, την τελευταία περίοδο έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο συρμοί του Μετρό να σταματούν στον προηγούμενο τερματικό σταθμό του Αγίου Δημητρίου και να μην συνεχίζουν μέχρι τον νέο του Ελληνικού. Αυτό έχει ως συνεπεία την διέλευση συρμών ανά ιδιαίτερα αραιά διαστήματα στα νότια προάστια.

Κατόπιν αυτών,

Ερωτάται  ο κ. Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

        I.            Προτίθεται το Υπουργείο και ο ΟΑΣΑ να επαναχαράξει τις λεωφορειακές γραμμές ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των Δημοτών του Αλίμου με το νέο ομώνυμο σταθμό Μετρό;

      II.            Πόσοι είναι οι νέοι συρμοί που έχουν αγοραστεί για την κάλυψη των νοτίων προαστίων; Πότε πρόκειται να τοποθετηθούν οι νέοι συρμοί και γιατί δεν χρησιμοποιούνται ήδη; 

Η ερωτώσα Βουλευτής

  

Άννα Καραμανλή

 


 

 

πηγή: alimos.com